Kwart van een Lamborghini Hurecàn weg na ongeval

Shownieuws, 2 augustus 2020, Dave Roelvink rijd Lamborghini Hurecán stuk.
Verbazingwekkend, ten eerste natuurlijk voor Dave en de supercar, ten tweede de journalist van het mooie informatieve magazine autoweek, in shownieuws doet hij namelijk uitspraken dat het allemaal niet zoveel voorstelt, de schade zit aan de voorzijde.
Motivatie:De motor bij de Lambo zit achterin, hierdoor is de voorkant prima te herstellen!
Deze uitspraak, van een auto journalist, vinden wij op zijn zachtst gezegd best een beetje bijzonder, daarom reageren wij hierop.
Als je namelijk een klein beetje onderzoek had gedaan en wat dieper in de materie was gedoken, dan had je kunnen weten dat de Lambo een aluminium/koolstofvezel chassis/carrosserie heeft.
Dit geheel is ècht High-Tech auto innovatie van de aller bovenste plank!
De Lambo is daardoor niet alleen aan de voorzijde bijzonder licht, maar tevens ook nog eens in zijn geheel kneitersstijf!
Hoogwaardig herstel en dan met veiligheid boven alles, is echt maar aan een paar bedrijven in Nederland toevertrouwd.
Dit is niet even, zoals de suggestie wordt gewekt, een “pot polyester” lostrekken, visueel alles even weer nagenoeg onzichtbaar strak maken, spuiten en gaan met het "gifgroene monster".
Wat zou je denken hoe die dikke 5.2ltr. 610pk sterke V10 achterin zich heeft gevoeld, hoe zou die door zijn massa naar voren willen, wat denk jezelf?
Als dit niet op de juiste wijze, volgens fabrieksvoorschriften word hersteld dan word het eindresultaat inderdaad qua veiligheid ECHT een "gifgroen monster"
Bij deze nodigen wij de journalist van Autoweek van harte uit, om samen met ons eens een kijkje te nemen en in beeld te brengen hoe zo’n supercar toch best wel op een verantwoorde wijze, volgens fabrieksvoorschriften, prima zou zijn te herstellen.
Als je van techniek houdt, denken wij ook dat lezers dat een zeer boeiend verhaal zouden vinden!
Lezers van dit artikel, laat ook eens weten als je dit ook leuk zou vinden, doormiddel van een reactie.
Bij deze de uitnodiging staat, de koffie staat altijd klaar en wij zijn in staat om inhoudelijk een goed gesprek te voeren, dus ook dat staat!
Resumé:
De reden waarom we hierop reageren is gelegen in het feit dat we dagelijks best vaak te maken hebben met onderschatting van techniek in ons mooie vak schadeherstel.
Het heeft dus alles en alleen te maken met mogelijk te verwachten letsel, interesse en uiteindelijk bewustwording!
Motivatie, kennis en het juiste Equipement is hierbij een must, dat ondervinden wij dagelijks bij de merken waar wij voor werken.