Onderstroom van remmen en opschakelen wat is een goede keuze

De onderstroom van remmen en opschakelen
Is het efficiënt, realiteit, of voert passie de boventoon?
Remmen en of opschakelen, best verwarrend de afgelopen jaren.
Bijzonder om te zien en te beleven, hoe de meest uiteenlopende technieken, in ons geval meestal op 4 wielen, met ook vaak verschillende emoties vervoer vormgeven!
De eigenaar van een elektrische auto kan genieten van energie uit een stopcontact, om met brute kracht en met snelheid, zijn bolide innovatief voort te bewegen.
De 1-serie cabrio die nu op de uitlijn brug staat, heeft een BMW M3 V8 onder de aangepaste motorkap gekregen, drinkt gewoon normale benzine bij een tankstation uit de benzinepomp, heeft een vermogen van om en nabij de 450pk, daar geniet die eigenaar als hobby, met open dak ontzettend van!
Een elektrische auto heeft het vermogen om voor een groot gedeelte op de elektromotor af te remmen, de 1-serie heeft een aangepast onderstel met aangepaste remmen en laat je daarmee op duizelingwekkende wijze tot stilstand komen.
Beide manieren van vertraging zal de komende jaren niet de grote uitdaging zijn, wat uiteindelijk de standaard zal gaan worden van het steeds maar (op)schakelen zal hoogstwaarschijnlijk de èchte grote uitdaging zijn.
Word het volledig elektrisch, hybride, waterstof of zal het altijd een combinatie blijven om op efficiënte en milieuvriendelijke wijze van A naar B te komen?
De visie over het klimaat speelt een grote rol, maar ook zeker de economische haalbaarheid van het één of het ander, zal samen een steeds grotere rol gaan spelen.
Onze dagelijkse uitdaging is in ieder geval om al deze vormen van mobiliteit met kennis en techniek te omarmen, niet rekken en/of strekken, maar echt daadwerkelijk blijven innoveren om de "rode draad" vast te houden.
Geen mens en geen wens is gelijk!
In kennis en techniek zullen wij nooit remmen, remmen is angst!
Wij zullen altijd volgas blijven opschakelen bij (alle) vormen van mobiliteit, om heel eenvoudig onze klantenkring kwalitatief op een hoog niveau te kunnen blijven bedienen, voor nu en voor de toekomst.